Dag 25.

Hejsan! Jag har precis kommit hem! Har varit på Center Syd idag igen och tittade på skorna. De fanns inte i min storlek, och på Din Sko var dom för dyra.  Så, dom får vänta tills det är dags nästa gång. Dock så handlade jag en stor, fet, stickad halsduk. Mmmmmysig! Tänkte fota den åt er, men kameran dog. Sedan stack vi in på New Yorker igen för att kolla efter jacka (jag hittade en jag ville ha, men såklart tyckte inte mamma att den var en vinterjacka, även om den är det) och för att fråga om dom skulle få in nya KISS tröjor. Dom hade det förra gången jag var där (inte igår) men nu var dom helt slut, och dom trodde inte att dom skulle få in fler. Som tur var så fick jag syn på några på Cubus herravdelning, så köpte en i M för S var slut, haha!

Så, jag är nöjd med dagens köp, även om jag inte fick skorna. Får ta det någon annan gång helt enkelt. Nu ska jag kolla på lite tvmöbler på IKEA! Ska snart göra om mitt rum här hos mamma ;)

Day 25 - A song that makes you laugh

Bryant Oden-The Ducksong.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback