Dag 6.

Hejsan hoppsan alla glada!
Skolan idag var väl bra. Vi tog skolfoto idag! De har kommit ett nytt system! Förut när man tog enskild bild, så fick man bara med huvudet och axlana, nu är det ner till midjan som gäller! Rätt kul, faktskt! Ni får se hur jag fick stå sedan, när jag fått bilderna.
Jag har redan planer för imorgon. Efter skolan ska jag in en sväng på affären ''tiger'' i stan, och kollade vad för tavlor de har. Gick förbi idag och de gjorde reklam för tavlor med stora ikoner på för 40 kronor. Så, jag ska kolla vilka de har.

Annars är det dag 6 idag! Senare ska jag köra en liknande photoshoot som http://musicisthedrug.blogg.se hade! Typ, fota porträtt.

 Day 06 - A song that reminds of you of somewhere

Michael Jackson-You are not Alone.
( Den låten påminner mig om den dagen då jag, Moa och Natalie besökte Landskrona's kyrkogård. Vi satte oss ner i minneslunden och kollade i den söta dammen. När ''you are always in my heart'' spelades kom tårarna. Där satt vi sedan och kramade om varandra, och hoppades att Gud skulle se så ledsna vi var över att just Michael hade tagits ifrån oss. )



Comments
Anonym

omg,

2010-09-07 @ 17:49:36

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback