Dag 9.

Tjenixen igen!

Sorry för att jag inte bloggat tidigare, jag har bara inte orkat starta min dator. Jag vet inte, jag orkar bara inte öppna locket, trycka på knappen och vänta. Men nu är jag hos pappa och har skrivit ut lite arbete och bilder, så nu går det bra att göra ett snabbt inlägg!
Tänkte mest bara då lägga in dag 9's låt.. Jag har faktiskt inte bestämt vilken det är.. En låt man kan dansa till.. även om det känns så lätt, så är det så svårt! Det får faktiskt bli tre låtar idag! ;) Bara för att jag är så lat med bloggandet! Och jag vill ju behålla mina läsare! Men sedan när jag får tummen ur ska jag ladda upp lite nytagna bilder på bloggen, så ni får hålla utkik efter det! Sedan väntar idol ikväll, och det ska bli jättespännande!

Day 09 - A song that you can dance to

Kelly Clarkson-My life would suck without you.
(My, detta är minnen! Hon dansade mot sin Bill-planch och gjorde en lustig rörelse mot hans mer privata delar när Kelly sjöng ''suck''.. man kan ju undra vad! ;>)


Rebound-Hurricane.
(Hört låten live två gånger, och den är otroligt rolig, och mäktig att dansa till live-och hemma i rummet.)


Miley Cyrus-Party in the usa.
(Tro det eller ej, men låten är riktigt skön! Gillar hennes röst i låten, och jag älskar texten och melodin. Keep on Rockin', Miley!)

Nu får ni ha en mysig torsdagkväll, så hörs vi i morgon (: Önska mig lycka till med Tokio Hotel arbetet nu, då!♥

Comments
myyyyyyyzan <:

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAH! Underbara minnen!

2010-09-09 @ 21:54:47
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Grimaser in my heart!

2010-09-10 @ 16:53:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback