För er som vill veta mer om mig..

Här kommer lite mer om mig. Tog det från bilddagboken, typ.. Hade tråk. Snart börjar Dansfeber!

104 frågor om dig själv:

1. är du kär? - Jag vet inte om jag är det just nu.. Jag tycker iallafall om någon väldigt mycket!(:
2. har du snusat? - Nej, fy!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - På någon annan? Nej, men åt någon annan!
4. har du legat i sängen bredvid en kille? - Min lillebror..?
5. har du blivit dumpat? - Har jag säkert!
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej. Fick ett videoband bredvid ögat, men tycker inte det var allvarligt.
7. tar du drogor? - Musik är min drog.
8. älskar du ditt liv? - Jag är lycklig över mitt liv, kommer bli ännu lyckligare när mina drömmar slår in.
9. har du pussat en tjej? - Yes, sir.
10. hatar du någon? - Hatar inte någon. Och om jag skulle göra det skulle jag inte tänka på personen.
11. älskar du någon? - Många!
12. har några av dina vänner svikit dig? - Inte vad jag kommer på..
13. har du djur? - En katt, och så har min syrra en kanin.
14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - Ja.
15. hatar du sig själv? - Nej, det har jag ingen anledning till.
16. gillar du orange? - orange är en av mina favoritfärger!
17. har du haft/har oskyddat sex? - Nej.
18. har du någon sjukdom? - Nope.
19. har du skämt ut dig för den du gillar? - Har jag säkert. 
20. har du en gris? - Nej, men dom är söta!
21. har du en plattång? - Ja, och den är mycket dålig.
22. har du en bror? - Jag har tre!
23. har du sjukt bra humor? - Det vet jag inte.. Skrattar åt det mesta.
24. är du brunett? - Egentligen är jag det. Och ska bli det snart.
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Ja!
26. tycker du om hästar? - Hästar är inte mitt favoritdjur direkt.. men dom är vackra!
27. har du en hund? - No, i wish i had :c
28. har du skilda föräldrar? - Ja, tyvärr så har jag det. Men jag är lite glad för det också.
29. har du gått på simskola? - Ja.
30. har du sagt bög till en kille? - Ja, det har jag tyvärr gjort.
31. har du sagt fitta till en tjej? - Nej.
32. har du fuskat? - På prov? Nej.
33. har du teve på ditt rum? - Ja, dock bara hos mamma.
34. har du lunar? - har/hade.
35. har du MSN? - Mer än en!
36. har du en syster? - Halv syster.
37. har du bruna ögon? - Nej :c
38. gillar du att fota? - Ja, på något sätt finner jag lugn & ro i det.
39. har du sett dig själv brinna? - Nej, jag är livrädd för eld.
40. hjälper du dina vänner? - Ja.
41. gillar du tacos? - Tacos är gott (:
42. tycker du att du är söt? - Jag är väl okej.
43. har du dansat? - Japp!
44. har du spelat fotboll? - En eller två träningar bara.
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Yes i do.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej.
47. har du ätit sniglar? - Ja, jag älskade det när jag var lite, tydligen.
48. äger du en locktång? - Ja, och den är bättre än plattången!
49. gillar du att tugga tuggummi? - Nej, inte nu när jag har tandställning. Saknar tuggummi faktiskt.
50. borstar du tänderna varje morgon? - Japp.
51. gillar du kläder? - Ja, kläder är kul.
52. hatar du falska vänner? - Jag känner att jag aldrig har haft falska vänner. och jag försöker undvika sådana.
53. gillar du att räkna matte? - Det kan vara okej när man vet vad man gör.
54. älskar du någon nu? - Jag älskar många hela tiden.
55. har du gråtit inför en vän ? - Jag tror det. Ja, det har jag.
56. kan du sjunga? - Sjunga kan alla! Sen sjunger alla olika bra/dåligt.
57. har du sett någon dö? - Bara djur. Det är hemskt.
58. säger du vad du vill? - Nja.
59. är du stor? - Liten människa med stort hjärta (:
60. vad är ditt hela namn? - Josefin Maria Viktoria Borgman.
61. kan du spanka? - Lite.
62. är du kortare än 1.60? - 3 centimeter längre!
63. älskar du sommaren? - Ja, det gör jag verkligen!
64. älskar du vintern? - Ja, jag älskar den också!
65. har du mer än 6 par skor? - Haha, har jag säkert!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Det är just det som får mig att stå flera timmar i duschen.
67. har du hoppat ut från ett fönster? - Ja, då jag var liten och lekte med mina syskon.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja.
69. gillar du att städa? - Nej.. fast det blir roligare med musik.
70. gillar du att sova länge? - Ja!
71. har du varit med om en olycka? - Ja.
72. är du förvirrad? - Tycker jag inte?
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja, det hoppas jag.
74. har du förlorat en vän? - Bara barndomsvän.
75. gillar du att shoppa? - Det är kul när man har pengar!
76. har du varit i paris? - Nej ):
77. gillar du ormar? - Ormar är häftiga!
78. klarar du dig själv? - Ja, jag är mer eller mindre självstänig, oftast.
79. har du lagat mat? - Ja.
80. är du klantig? - ibland!
81. har du foppatoffler? - Nej, sånna skor är inte riktigt min.. stil.
82. hört talas som spotify noob? - Ja, vet dock inte vad det är.
83. sminkar du dig innan skolan? - Ytterst lite.
84. har du träfat en kändis? - Ja.
85. har du mer än 7 par nagelack? - Ja!
86. har du busringt? - Ja :3 Råkade komma åt HD's nummer..
87. har du skällt på din bror? - Har jag säkert.
88. har du en vän som skiter i dig? - Hoppas inte det.
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Jag.. tror det?
90. sover du med nått gosedjur? - Nej, endast min Bill kudde och Michael Jackson kudde.
91. har du åkt någonstans utan att du får? - tror inte det.
92. vill du bara bort ibland? - Ja, ibland.
93. har du tältat? - Japp.
94. har du brännt dig? - Jadå.
95. har du lekt med levande ljus? - Skulle aldrig få för mig det.
96. har du lekt anden i glaset? - Nej.
97. skäms du ibland? - Nej.
98. bor du i skåne? - yes, i do! ;D
99. gillar du hip hop/rap musik? - Helt okej!
100. är du på sista frågan nu? - Nej?
101. vad gör du om en timme? - Tittar på Dansfeber.
102. är du ett godismonster? - Nej.
103. har du kul just nu? - Absolut.
104. är du blyg? - När jag träffar personer jag inte känner så bra utan kompisar, så ja.


Comments
SANNA

sv: HAHA nämen sötiiiiiiiis! Haha, jo.. Sanna vill fota mig nu, eftersom hon precis exprimenterat lite med makeup på mig, så det lär nog bli lite nya fina bilder.. om jag kan hålla mig seriös på någon enda procent.. hm... kan bli intressant!! XD <3

2010-09-18 @ 22:51:28
URL: http://blacktoast.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

FRÅN MY!!! ;D om du inte förstod det ^^

2010-09-18 @ 22:57:32
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback