Grattis Kaulitz tvillingarna!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är tvillingarnas födelsedag! Haha, grattis Bill & Tom Kaulitz på er 21 årsdag! Hoppas ni får en fin och trevlig dag i Las Vegas, och att ni får mååånga fina presenter!

För att fira dom, så bjuder jag en bild på dom och även en Tokio Hotel låt. Men det känns som om det är en Kaulitz låt, eftersom Gustav och Georg (trummisen och basisten) inte är med i låten med sina instrument, och de har heller inte skrivit text eller melodi. Det gjorde tvillingarna själva och tillägnade låten åt varandra!

Annars har inget speciellt hänt i skolan. Blev klar med läxan så jag slipper göra den nu, valde sång som inrikting på musik profilen (VARFÖR DET?!?!?! JAG VILL  JU SPELA OCKSÅ!!!!!) och började skriva ett eget arbete som jag ska ge till min tyska lärare. Hon vet ingenting om det, hehe. Sen ska jag duscha också.. om ni ville veta. Och tack för alla fina kommentare jag fått/får! Ni är jättegulliga, och försöker kommentera tillbaka så fort jag kan!


-Bilden tagen från Google.



Tokio Hotel - In Die Nacht.

Ha en fin dag!♥

Comments
FIONA - en ointressant vardag

tack!



jaha, vad smart :) den looken var väldigt din iaf!

2010-09-01 @ 16:32:25
URL: http://lovefiona.blogg.se/
MissCM

sv: ja det tycker jag absolut att du ska göra! :D jag har lagt till dig på bloglovin nu, hade du lagt till mig med? :D

2010-09-01 @ 19:15:15
URL: http://misscm.blogg.se/
c

sv:Tack fina josefin!



vsg riktigt bra är du på att fota (:

btw; erik skulle ju kma till malmö den 3 december? men nu är den birta från hans events -.- vet du ngt om det ?

2010-09-01 @ 20:48:44
URL: http://bycclaudia.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback