Just a small-town girl.

Ååååhåå, jag lyssnar just nu på Journey-Don't Stop Believin' (titeln är faktiskt mitt motto!) och den är så vackert underbar. Jag har faktiskt inte fått så mycket gjort idag. Jag skulle ju gå ut och gå en runda.. men det blev inte av. Men det gör inget, for the moment, jag ska ha idrott i morgon och sedan efter skolan kan jag gå ut istället, och då även ha med kameran. Sedan kan jag gå ut en till runda på Fredag, och sedan på Lördag ska jag och mamma dansa Zumba, som Moa och hennes mamma ska följa med på. Kul, tycker jag!
Men jag har faktiskt fått lite gjort. Jag har t.ex gjort idrott arbetet. Men det är typ det.. haha. Och så har jag ätit mycket chips. Så dom är snart uppätna. Och så har jag lyckats få ont i huvudet och magen. Bra, va? Jadu, det finns alltid något att göra..

Jag har en väldigt go' lust att spela in en cover. Självklart kommer jag inte ha tillfälle till det. Det är fan dagar på THF (TokioHotelNytt @ bdb) just nu, och man kan bland annat skicka in covers. Fick ett förslag på att spela Zoom Into Me. Och det vill jag göra mer än gärna! Kanske ska göra det sen..

Har ni några låtar ni kan tipsa om som jag kan göra covers på? Skulle vara sjukt kul att se vad ni ville höra!

Ni får en någon dag gammal bild från min iPhone. Sedan ska det kikas på Idol, ni får ha en bra kväll ♥

Comments
Ragnartirill

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-19 @ 22:51:58
URL: http://ragnartirill.bloglyric.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback