Dag 02 – Något om mig som folk inte känner till

Hmm.. något som ni inte redan visste.. Got it! När jag är ensam hemma, brukar jag prata med mig själv. Men det gör nog de flesta. Ibland på svenska, ibland på engelska. Det är ändå rätt bra träning. Vad brukar jag prata om då? Jo, jag hittar på egna historier, typ.. drömmar. Så låtsas jag att jag lever i de drömmarna, och pratar som om jag lever dom drömmar. Typ. ''Vad gjorde du idag?'' ''Jag har varit i studion hela dagen, så kom Steven Tyler över lite och så jammade vi lite. Vi skrev en ny låt!''. Haha. Tycker det är rätt charmigt ibland. Och när någon kommer hem så blir man helt knäpptyst och hoppas på att de inte har hört när man har pratat med sig själv när de var utanför dörren.

Idag stack jag hem tidigare från skolan. Igår eftermiddag fick jag ont i huvudet, men sen försvann det. Idag kom det tillbaka, så jag tog istället med mig lite böcker hem. Har svenska, so och lite annat smått och gott man kan pilla med. Ska förresten fota mitt playstation 2, mina singstarmickar och mina spel för jag och mamma har kommit överrens om att jag ska sälja det för att jag aldrig använder det. Ni kanske vet någon som vill köpa det då?

Ha det fiint!
Förresten, tänkte spela in covern idag! Testade nyss, men micken har väldigt dåligt ljud, så man hör inte mig.. Ska se om jag kan lösa det på något annat sätt!


Comments
moa

sv : hahaha, men det var nog jobbigare och springa än att cykla ahaha, jag hade bara kul och mobbade honom. hehh :3 snäll som jag är.



jag brukar också prata med mig själv när jag e ensam hemma hahah :D

2011-04-05 @ 15:38:12
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback