Foto, foto och foto..

ÅÅH, vad glad jag varit idag!
Okej, kanske inte just i skolan.. Där har jag alltid humörsvägningar. Fårga inte varför. Men efter skolan stack jag och Evlina snabbt mig för att hämta min kamera, sedan handlade vi kladdkaka, stack hem till henne, sedan tog vi en runda på stranden och tog en massa bilder! Tänkte bjuda på en skön bild här! Resten får ni se senare!;)

Imorgon blir det Malmö direkt efter skolan, ska bli skoj! Kanske kan fixa en dagens outfit bild imorgon. Lovar dock inget. Ni vet hur jag är med det där... Hehe.

Michael Jackson – The Way You Make Me Feel Sitter och lyssnar på den legenden just nu.. Love.


Evlina som är fotografen till den bilden! Med min kamera, så jag redigerade den lite också. Eller lite mycket..

Comments
My

Sv: Jag kollade - en resa till Los Angeles en vecka kostar 10.000 med flyg, mat och boende ;)



Det kommer inte göra jättestor skillnad på bilderna, faktiskt, att du har en "bättre" kamera. Allt ligger i att lära sig om ljus osv osv, så ta till dig tiden och lär dig! :D <3

2011-04-26 @ 20:58:29
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback