Glad tjej här!

Heheh, kolla vad som hänt på facebook! Synd att varken jag eller han var seriös, då.. Eller, jo, jag var seriös. Hihihihi. Snart heter jag Josefin Grönwall!

Haha, annars har det varit en bra dag! Har varit glad hela dagen, stack till stan efter idrotten (wow, jag var med!!!) som var sista lektionen, hittade ett par fina shorts och tights och en tubtop på gina. Finfint. Fint väder och ja, allt är som det ska. Ska till Mega Musik imorgon och vara där hela dagen. Ska bli jättekul! Visar vad jag köpte sedan, ni ska få se vad som hänt;


Comments
Toffie

JAG SÅG DET PÅ FACEBOOK! Jag dog, så sjukt sött! Trodde aldrig att han skulle svara liksom! :O

2011-05-03 @ 17:23:30
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback