Megamusik.

Tjenare!
Har varit på Mega Musik idag på informationsdag istället för att vara i skolan. Det varade från halv nio till tre. Det var väldigt trevligt! Seriöst, jag tror jag älskar skolan! Har ju inte tagit lektioner där, men om jag kommer in kommer jag nog älska skolan med hela mitt hjärta. Andra elever som sökt dit nu verkade vara väldigt schysta, och lärarna är hilarious! Love love love. Dessutom liknar den ena läraren Andreas Carlsson väldigt mycket, och den andra är rankad som världens 5e eller 7e bästa trummis, har jag hört! Det är inget alla kan skryta om varje dag.. Kommer jag in så blir han min mattelärare, hihi!

När jag och Evlina kom hem till mig vid halv fyra-fyra tiden så gick vi ut och solade. Solade inte så himla länge, men liiiite färg har jag nog fått. Fick nog mest på kinderna. Men, vi får ju se. Sedan har jag bara tagit det lugnt. Vi kollade på Så Ska Det Låta förut. Nu sitter jag här ensam, alla är inne hos grannarna, haha..

Imorgon ska jag till Entré, och sedan ska hela familjen+grannarna ner i stan och fira Valborg!

Paparazzi-Evlina, haha..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback