Mr.Deal.

Hej folket!
Blev nyss medlem på en sida som heter Mr.Deal. Det är en sida där man kan vinna massa grymma saker-helt gratis! Nu de närmsta veckorna kan man vinna presentkort, biobiljetter, Canon EOS 500D, Ipad, Iphone 4, Ipad, Ps3, och till och med en resa till valfri destination!

Hur awesome är inte det? Tänk om man vinner! Tror de plockar ut mer än en vinnare per gång, vet dock inte hur många. En annan häftig sak är att om ni blir medlem genom denna länken; http://se.mrdeal.com/prize/link/croadh så ökar både era och mina chanser att vinna. Vinner jag vinner ni samma pris! Men BARA om ni blir medlem genom den länken. Detsamma gäller om ni vinner, vinner ni så vinner jag samma pris! Men detta gäller alltså bara om ni blir medlem genom den länken, så går ni bara in på hemsidan direkt och blir medlem så är chanserna inte lika stora.

Hoppas ni blir medlem där nu! Säg gärna till om ni blir medlem där, och om ni blir det med min länk!


Man kan ju spara mycket pengar genom den sidan!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback