Musikalen American Idiot blir film.

Gick hem strax efter tio från skolan, eftersom jag har haft ont i halsen hela dagen. Behöver verkligen inte detta nu. Men iallafall, ska strax duscha, ska se om det känns bättre senare.

Annars tänkte jag komma med en glad nyhet! Green Day's musikal American Idiot ska bli film! Den spelades förra året på teatrarna i New York och USA, och jag ville faktiskt åka dit och se den. Men, pank som man är, kunde jag inte göra detta. Därför blev jag sjukt glad när jag nyss läste att det ska bli till en film också! Vet inte när den kommer ut som film, men jag vet att bandet själv tar del i filmen, att den kommer innehålla superhitsen Boulevards Of Broken Dreams och Wake Me Up When Septmeber Ends, bl.a. Och det är förresten samma folk som jobbat med filmen ''Milk'' och ''Mamma Mia''! Can't wait!

Green Day – American Idiot


Comments
My ^

Sv: HAHA, MEN JOSEFAIN DÅ. Jag förstärkte den röda färgen i håret lite där, så det är nog det som chockar ;) HAHA



MEN ÅK? Det var faktiskt inte alls dyrt! :D

2011-04-13 @ 15:14:59
URL: http://lettersinvain.blogg.se/
kwacky-wacky

omg vad nice! Jag längtar verkligen tills den kommer ut :D ♥

2011-04-13 @ 20:07:53
URL: http://musixx.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback