scream.

Hejsan! Nu är jag tillbaka från frisören.
Tyvärr blev det ingen succé. Blev inte ens likt det jag visade. Jag har numera en gulbrun hårbotten och resten av håret är liksom mörkbrunt. Det enda som blev bra var klippningen. Kommer inte visa er några bilder just nu. Tänkte bara meddela detta. Kommer inte alls bli kul att gå ut såhär imorgon, i skolan, eller vart jag nu ska. Det som stör mig mest är att jag inte vet när jag ska färga det igen. 

Jag vet att det är svårt att gå från en mörk färg till en lite ljusare, jag vet verkligen det. Men det här.. var lite överdrivet faktiskt. Vi gjorde en avfärgning, och mitt hår blev typ gult och rött. Tänkte att det inte var någonting, skulle ju ändå färga det. Så färgade vi, så blev det som det blev. Jag vill bara gå till affären och köpa färg och färga det själv. Men för det första så har jag inga pengar och för det andra så får jag inte det av mamma. Kommer ju bli väääääääääldigt kul att gå runt med detta håret.
All I want to do right now is to rip my hair off.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback