Soligt!

Känner att jag också ska skriva om vädret. Nu känns det verkligen som om sommaren är nära! Så härligt väder det är ute!
Har hunnit med att duscha idag, satt upp håret och målat naglarna. Så fort naglarna har torkat klart ska jag och min kära vän kameran gå ut och fota! Sedan när jag kommer hem, kanske jag sätter mig på balkongen med datorn istället för att sitta inne.

Och imorgon färgar jag håret! Vet inte hur jag ska ha det riktigt.. Vet iallafall att jag vill ha det ljusbrunt. Så, vi får ju se hur det blir! 

Blir nog inte så mycket bloggande idag pga vädret, men jag lägger säkert in bilder senare!
Ha en fett bra dag!


Comments
Carro

Sv: Ja det tycker jag att du ska göra! :) Hade vari kul att höra :) Gjorde du egna låtar med? :) Hehe colt vet jag inte, men kul är det! ;) Vi spelar typ rock/hårdrock/pop/punk.. Sjukt svårt att säga , vi spelar rätt orginell musik faktiskt och låtarna är väldigt olika! :) Men kan lägga upp nån video på bloggen om ett tag så du kan lyssna :) Du kan ju följa mig på bloglovin om du vill :) Jag ska iaf följa dig! :) Kram

2011-04-18 @ 16:22:50
URL: http://everything-plus-me.blogspot.com/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback