The Passanger.

Tänkte börja inlägget med en väldigt bra låt! 
Iggy Pop – The Passenger
Så, nu kan jag berätta om dagen! Hehe. Evlina sov över hos mig igår också, och idag körde vi iväg rätt tidigt och lämnade av henne hemma hos henne, för att jag och mamma skulle iväg till Nova i Lund och spana in lite kuddar till mitt rum. Vi hittade dock inga.. Synd. Vi fick dock med oss en matta hem till mitt rum, så tjusigt det är här inne nu! Tänker börja fota rummet så smått eftersom jag har lovat er att visa omvandlingen. Vi har lite småsaker kvar att fixa så som en spegel, kuddar och lampor. Kommer bli häftigt snyggt här inne!

Imorgon ska jag upp tidigt till tandläkaren. Hoppas att jag inte behöver använda gummibanden längre. Tyckte att min käke sitter bra långt fram nu, jag trivs i det. Jag tror faktiskt inte jag behöver använda tandställning så mycket längre. Mina tänder är ju nästan helt raka. Det är bara en tand jag stör mig på.. 

Hmm.. känns som om det är något som ska hända i veckan.. Vet ni vad som händer, kanske?

Jag gillar bilden faktiskt. Tog den i fredags med Evlina. Lite ''bad girl'' feeling över den, eller?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback