Börjar gymnasiet imorgon!!!!!!!!!11111one

Jag sitter här, framför datorn, och biter mig i läppen. Det brukar jag oftast göra när jag är nervös och skakig. Men jag är på samma gång inte alls nervös. Jag vet att de tre närmsta åren kommer bli så jäkla bra. There's nothing to be nervous about. Jag känner på mig, i hjärtat, i själen och i hela kroppen att musik verkligen är det jag vill hålla på med. Jag kan ha mina ups and downs, precis som alla andra, men i slutändan så är det alltid musiken den vägen jag vill gå. Och jag antar att jag redan börjar vandra den vägen. Jag kanske inte är så nervös för att jag vet hur jag vill utvecklas, vad jag vill utvecklas till. Det ska bli så jäkla kul!

Ha en fin dag imorgon, alla ni som fortfarande har sommarlov.
Till er som också börjar skolan imorgon; lycka till!



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback