Editing in process.

Som rubriken lyder så redigerar jag bilder just nu. Bilder på The Ark, för jag glömde ju kameran i torsdags.

Men jag tänkte att jag kunde berätta lite om i torsdags. 
Jag trodde vi skulle sluta skolan vid två, men vi slutade vid fyra som vanligt iallafall. Stressade hem, stressade i mig mat, och stressade till tåget. Men jag är så jäkla glad att jag tog det tåget med Evlina!
Vi gick runt i tåget för att hitta platser, men där fanns inga, så vi ställde oss vid dörrarna. Och när tåget var på väg in till Malmö (det brukar alltid ta lite tid att rulla in i själva Malmö) så kommer Jay Smith från 1a klass avdelningen och ställer sig två meter ifrån oss! Oh my god! Evlina började prata med honom men jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag vände mig om och stirrade rakt in i väggen, och sen på Evlina. Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Sedan, när vi kom ut från tåget och sånt så började vi freaka. Och det roliga var ju att i onsdags hade vi tydligen gått förbi Jay i Helsingborg utan att ha märkt det! Så jäkla fett!!
Sedan var vi framme i Malmö och fick rätt dåliga platser på Rix Fm Festivalen, men vi struntade i dom och gick bak och ställde oss och vänta utanför backstage typ. Så, strax efter att Jay hade spelat klart (han var först ut) så skulle han åka hem igen eller något, så då fick vi autografer och han bet i min penna så nu har jag bitmärken där! Han var asgullig, så jäkla gullig när han log mot oss. Sedan träffade vi Danny som var rätt rolig, och Chris Medina, Mohombi (som höll på att sno korken som Jay bet på!!! Fick panik) , Tove Styrke som var jättesnäll och Nicke Borg. Helt galet kul. Orkar inte berätta mer i detaljer än detta, för ja.. Det var så sjukt händelserikt.

Och just det, hade ju konsert i skolan i torsdags också. Det gick dåligare än när vi repade, men bättre än vad jag hade förväntat mig!
Det var bara Danny som fick skriva på min arm. Han skrev på papper också, som alla andra. Bilder kommer senare på autograferna!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback