En fet rubrik.

Tjenixen!

Om jag ska vara ärlig, så är man inte så överdrivet trött efter skolan längre. Det var bara de två första dagarna. Grymt! Vi delade upp vår låt i tre delar idag, och jag ska bland annat få sjunga hela versen helt själv! Haha, kommer vara jättenervös. Men det går bra! Jag måste tänka på det jag lärt mig från alla självbiografier jag läst.. Just nu håller jag fortfarande på med Steven Tyler's, och har nyss läst om hur han skrev Dream On. Och han kommer med många väldigt bra tips. Så det ska jag skriva ner! Imorgon slutar vi vid 14 eftersom vi inte har någon idrott imorgon, och på torsdag så slutar vi antagligen strax över 14 eller 15, och då bär det iväg till Malmö och Rix Fm Festivalen!

Och på fredag spelar The Ark! Ska bli så himla kul! På dagen ska jag dessutom köpa en Aerosmith tröja ;) Äntligen!! 

Förresten, jag bytte min gitarrsträng (eller, satte på en ny..) idag och jag gjorde det helst själv! Utan några hjälpmedel, och jag klurade ut det själv! Haha, jag är så stolt...

''Behind the scenes'' bild på mig när jag fotade Wilmer.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback