Epic fail.

Hejsan!
Jag var upptagen igår, obviously.. Och som sagt blev det ingen film kvällen innan, men det visste ni. Såg den igår kväll istället. Efter skolan åkte jag hem med Evlina, och vi pluggade samt kollade på en annan film.

Idag efter skolan tog vi en snabb titt in på Gina Tricot. Har en tröja där som jag vill köpa, men naturligtvis fanns den inte i min storlek. Får se hur jag gör, om jag skiter i det och lägger pengarna på annat, eller om jag beställer den från hemsidan. Sedan ska jag duscha och nörda film.

Filmen jag såg igår kväll var Hur många lingon finns det i världen. Jätterolig film! Ni som inte sett den borde se den! Där är så många fina karaktärer.
Idag såg vi Moulin Rouge i skolan. Det är en musikal, och jag kan inte riktigt förstå att jag har kunnat missat den filmen! För er som också missat den så borde ni verkligen se den! Dom sjunger gudomligt.

Så.. det var allt jag hade att säga..
Och btw, såg en planch idag i Helsingborg att Sebastian Bach (sångare i Skid Row) kommer till Malmö!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback