Förkyld brud.

Tjena! 
Idag slutade vi tidigt. Vi hade ingen idrott, utan skulle bli lite guidade i Helsingborg. Det var kul, faktiskt. Gick runt och tittade på massa fina bilar mest.. *drool*. Haha. Men jag fick höra på tåget att vi tydligen gått förbi ett café där Jay Smith hade suttit inne och fikat.. Jag bara ''whuuuut?!?!?!''. Jag trodde seriöst att dom skojade! Men det gjorde dom inte! Fast, först missförstod jag det, för jag fick det till att han kommit till Mega Musik. Men det hade han inte. Han satt alltså ute på ett café! Jay Smith! Håhå, hoppas jag märker honom nästa gång! Och bara för det ska jag ha min Von Benzo tröja imorgon när vi har uppspel och allt. Det kommer bli rätt fett.

Och jag fick höra att mitt munspel kom idag! Men jag har inte tid att hämta det denna veckan.. För nu ska jag kolla upp tåg tider till imorgon! Slutar runt 14 imorgon också tror jag, så då ska jag hem och vänta på mamma och sedan sticka till Malmö. Rix Fm och Jay, här kommer jag!

Jag just nu..


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback