Första låten jag lärde mig på gitarr.

Jag tänkte precis på det.. Att jag har kunnat spelat gitarr i 3 år. Det har gått fort. Jag kommer fortfarande ihåg när jag satt hemma i storarummet med pappa & jessica. Jag och Jessica hade vars en gitarr i famnen och pappa visade oss ackorden. Vi körde inte på original låten, utan vi lärde oss till P!nk's version av låten, men de har samma ackord. Nu när jag satt och lyssnade på den så slog det mig hur bra den är egentligen. Kanske blir en cover på den en gång i framtiden... Vem vet?


4 Non Blondes-What's Up.


P!nk-What's Up. (inte denna videon jag lärde mig till..)

Comments
Linnea

den låten är otroligt svår att sjunga rätt ska jag säga haha fyfan

2011-08-15 @ 01:17:03
URL: http://ilivemylifeblack.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback