Har väldigt väldigt tråkigt...

Ja.. Rubriken har en tillräckligt bra anledning till varför jag svarar på dessa frågorna, och faktistk lägger ut dom på bloggen! Tänkte att kanske någon liten söt prick där ute i världen ville veta denna infon om mig, eller bara strunta i vad jag svarat och kopiera den och svara på den själv. Vem vet?

Hur bor du? - Lägenhet & Radhus.

Vilken låt lyssnade du senast på? - En cover på Price Tag.

Har någon annan sovit i din säng inatt? - Nej!

Vad tycker du är äckligt? - Insekter..

Brukar du komma i tid? - Alltid tidigare än sagt. Oftast, iallafall.

Hur lång är du? - 1.63 skulle jag gissa på.

Kan du laga mat? - Japp.

Vad jobbar du med/pluggar du? - Inget just nu. Men om 5 dagar pluggar jag musik.

Vad har du på dig just nu? - Strumpbyxor och en oversize tröja.

Har du någon fobi? - Ja.

Hade du en bra kväll igår? - Jag hade en väldigt mysig och trevlig kväll igår.

Vilket är dit senaste inköp? - Steven Tyler: Does The Noise In My Head Bother You?

Din favoritdryck på morgonen? - Juice eller chokladmjölk.

Var fick du dina senaste pengar ifrån? - Barnbidraget.

Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja.

Vad hade du sönder senast? - Ingen aning.

Vem snackade du senast med? - Mamma.

Varm favoritdricka? - Oboy!

Favoritdricka när du är riktigt törstig? - Cola, vatten, juice.

Alkoholhaltig favoritdryck? - Jag är nykterist.

När gjorde du senast något riktigt dumt? - Idag. Nöjde mig med halvdåliga bilder. Icke bra.

Saknar du någon just nu? - Yes.

Vad ska ma göra för att få dig riktigt irriterad? - It's pretty easy..

Någon jag stör mig på? - Hm.. Nämner inga namn.

Intressen? - Musik och foto.

Senaste personen du kramade? - Mamma.

Senaste personen du ringde? - Pizzerian i Asmundtorp.

Senaste personen som ringde dig? - Evlina.

Vad drack du senast? - Cola.

Vill du ha barn? - Ja.

Längtar du tills din nästa födelsedag? - Verkligen inte.

Har du rakat dina ben någon gång? - Ja.

Är du sugen på något nu? - Ja.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? - Kaffe faller inte mig i smaken.

Använder du hudkräm? - Njä.

Attraheras du av män med skägg? - Det beror på.

Micro pop eller poppa själv? - Micro pop!

Brukar du baka? - Ibland får jag mina ryck. Men det var ett tag sedan.

Röstade du i senaste valet? - Nej.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu? - Väldigt!

Har du pengar på mobilen? - 1 krona och några ören.



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback