I don't wanna wake up from you.

Har nyss redigerat igenom lite bilder från idag! I photoscape.. Saknar mitt photoshop! Mycket lättare nu när man lärt sig de mest grundläggande grunderna, hehe. Men för er som tycker att photoshop är för krångligt och svårt, så rekommenderar jag strakt photoscape! Nästan som photoshop, men lättare..

Imorgon ska jag till Hven. Därför ingen bloggning där heller. Troligtvis ingen mobilbloggning heller eftersom vi antagligen kommer komma över på danskt nät. Ska iallafall ha med en fulladdad kamera så jag kan få både klipp och foton. På torsdag ska jag steka i solen (tog en runda ner till stranden idag med Evlina, och brände vänster arm, axel och ben...) så jag kan jämna ut min bränna. Sedan är det kalas på eftermiddagen. På fredag är det gårdsfest här. På lördag har jag, vad jag kan komma på nu, något planerat. Då kanske jag kan ta och redigera alla videoklipp. Sedan är det söndag, och nästa vecka ska jag njuta av min sista hela vecka av sommarlovet. På torsdag börjar jag om två veckor. Nice!

Såhär såg jag ut idag!

Comments
Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 17:05:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback