I look hardcore.

Hejsan!
Jag har riktigt mycket energi idag. Har haft det hela dagen. Trodde jag skulle vara trött idag eftersom jag somnade sent inatt, men icke! Pigg som en nötkärna, haha! Har varit i skolan, haft vanliga lektioner.. Har bara en sak att säga. FYFAN VAD UNDERBART DET ÄR! Ursäkta mitt ordval där, gott folk.. Men åååh, det är så härligt! Började dagen med Gehörs och musiklära, och gick igenom de grundläggande sakerna och fick reda på att vi ska ha prov på det om två veckor. Nice! Fortsatte med svenska, fick lite frågor man skulle svara på. Repade sedan. Måste förövrigt säga att bandet jag är i, blir bara bättre och bättre för varje minut som går! Låten låter inte alls lika slö längre. Iallafall, sedan var det lunch, engelska, Musik & Komposition och sedan repade vi igen och sedan var det slut! 
Är ganska pepp på imorgon!

Jag tänkte berätta vad som har hänt. Jag har nog en ''24-timmars-otur'' dag idag eller något. Igår, innan jag skulle sova så rev jag mig på kinden, och nu har jag ett rivmärke där! Haha. Trodde inte det skulle bli något märke eftersom det knappt kändes, men sedan gjorde det ont som in i bomben. Och idag brände jag mig när jag hjälpte mamma laga mat. Jag brukar aldrig få blåsor eller märken när jag bränner mig, men denna gången gjorde det riktigt ont! 

Och för övrigt har jag beställt Steven Tyler munspelet så det kommer nog imorgon eller i övermorgon! Glad chey!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback