Malmöfestivalen kommer bli bäst!

I just got some good news, guys!


Åååh, vad jag är glad!!!
Till Rix Fm Festivalen: Bl.a Chris Medina, Jay Smith, Nicke Borg och Tove Styrke. ♥
Till Malmöfestivalen i övrigt: THE ARK!!!!!

Ni förstår inte hur glad jag är! Jag har bara varit på Malmöfestivalen förra året med min kusin för att kolla på Pregens pågar (?) och Rix Fm Festivalen, och nu ska jag dit med mina vänner för att se både Rix Fm och The Ark. Vet inte hur långt fram jag kommer kunna stå på Rix Fm, eftersom det är en torsdag, och jag tänker inte skolka. Aldrig!! Står hellre längst bak och springer snabbt bak till artisterna för autograf isåfall. Och The Ark vet jag inte när de spelar än, men det kommer ut info om det på måndag. Om det är på fredagen så är det ju helt perfekt, för vi ska ha hemstudie varje fredag i månaden förutom en fredag. Hoppas vi har hemstudie då, och att det är på fredag!

Trodde faktistk att detta skulle bli ett kasst konsertår, men det visar ju sig att det blir rätt bra ändå!
Såg The Ark i mars och såg bl.a The Hooters och Ozzy Osbourne i juni, såg Von Benzo på Landskronakarnevalen, Von Benzo, Eric Saade och Rix Fm på Helsingborgsfestivalen, nu blir det Rix Fm och The Ark på Malmöfestivalen, och sedan i oktober blir det Britney Spears! Dock slår inget förra årets Tokio Hotel konsert.. men jag är fortfarande väldigt glad!! Det ända som saknas just nu är just Tokio Hotel och speciellt Aerosmith ;)

Ikväll har jag hela huset för mig själv, för min bror sover över hos en kompis och resten ska till Hamnen med grannarna, så det blir en hel del läsning, gitarrspelande och sjungande här!

Ha en mysig Lördagskväll!!♥

Comments
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: I Adobe Premiere Pro CS5! Kram :)

2011-08-07 @ 00:44:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
ChloeSalo

THE AAAAAAARK!!!! <3

2011-08-08 @ 21:58:26
URL: http://chloesalo.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback