Man får vara som man är, men aldrig som man vill.

Hejsan!
Tänkte mest meddela att jag fortfarande känner mig dålig. Har inte längre ont i huvudet, men halsen är värre. När jag försöker hosta så låter jag som en liten.. chihuahua som försöker hosta. Haha! Och så känns det som att mina mandlar kommer hoppa ut ur halsen. Not a good feeling, I guess.. 
Jag kommer inte orka rensa ut min garderob idag. Jag kommer inte orka ta några nya bilder idag. Jag orkar inte ens ladda ner ett video program! Så.. det blir nog ganska tomt på bloggen. Har vi tur kanske jag skriver en text om något. Kom gärna med förslag!

Nu ska jag titta vidare på lite andra bloggar, och sedan läsa min bok..
Hoppas ni mår bra!

Comments
A N G E L I J N A

SVAR; det är as bra :D

2011-08-09 @ 13:33:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Miss E

Ååh, så jobbigt! Du får verkligen ta och krya på dig!

2011-08-09 @ 22:34:17
URL: http://timelimits.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback