Mina musikböcker.

Kom just på att jag skrev ner alla mina musikböcker, tidningar och dvder! Hade en tanke av att dela med mig utav alla mina böcker, eftersom jag älskar att läsa böcker om artister. Så, jag gjorde ett snabbt tidsinställt inlägg! 
Tidningar:
The Ark.
Uncut: The Rolling Stones.
Nostalgispecial: Rock 'n' Roll.

Böcker:
Michael Jackson (Av Tim Hill.)
Tokio Hotel (Av Béatrice Nouveau.)
Lady Gaga (Av Maureen Callahan.)
Livet (Av Keith Richards.)
KISS Behind The Mask- The official authorized biography (Av David Leaf & Ken Sharp.)
Enligt Rolling Stones (Av Mick Jagger, Keith Richards, Ronnie Woods och Charlie Watts {The Rolling Stones})
Idol Boken (Av Okänd.)
Dandy (Av Andreas Carlsson.)
First Step 2 Forever (Av Justin Bieber.)
Steven Tyler: The Biography (Av Larua Jackson.)
I Am Ozzy (Av Ozzy Osbourne.)
Den Långa Vägen Ut Ur Helvetet (Av Marilyn Manson & Neil Srauss.)
Welcome To The Jungle-Legenden Om Guns 'N' Roses (Av Stephen Davis.)
Moonwalk (Av Michael Jackson.)
Live To Win: Låtarna Som Skrev Mitt Liv (Av Andreas Carlsson.)
Does The Noise In My Head Bother You? (Av Steven Tyler.)


Dvder:
Tokio Hotel-Humanoid City Live.
Tokio Hotel-Caught On Camera.
Tokio Hotel-Zimmer 483 Live.
Tokio Hotel-Schrei Live.
Michael Jackson-Live In Bucharest: The Dangerous Tour.
Michael Jackson-Number Ones.
Michael Jackson-Man In The Mirror: The Michael Jackson Story.

Comments
Peter

vilken häftig blogidé du har! :D

2011-08-14 @ 22:30:58
URL: http://kjarsgard.blogspot.com
Melody

Vill ha Lady Gaga och Welcome to the Jungle böckerna. :C

Har en om Axl Rose, en om Slash och en om Pamela des Barres (som har något med musik att göra eftersom hon var typ världens största groupie..)

2011-08-16 @ 16:37:56
URL: http://melodymarvelous.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback