No photoshoot today.

Hejsan!
Som rubriken säger så blir det ingen photoshoot idag.. Anledning till detta är att jag vaknade för sent helt enkelt. Mamma kommer hem strax, och jag har lovat henne att följa med och handla. Sedan ska vi komma på något vi kan äta, haha.. Jag har ett förslag, och det är att äta ute i stans godaste kina restaurang! Haha. Vet inte vad hon kommer tycka om det förslaget.. Vi får väl se!

Ska jag berätta en hemlis? Imorgon ska jag faktiskt klippa mig. Mammas kompis ska göra det. Vet faktiskt inte hur kort det kommer bli.. Men jag vill iallafall ha bort allt det slitna. Men mitt hår växer rätt fort, så det är nog inga problem! Sedan får vi klippa min lugg som jag blir så förbannad på också, och sedan klippa upp håret lite. Jag vill egentligen färga det också, men jag tror jag får göra det hos frisören istället eftersom jag har flera olika nyanser i mitt hår.. Jag har min riktiga hårfärg i hårbotten (och några centimeter ut i håret.. hah!) och sedan har jag lite ljusare toner, lite gul/orange/brunt och sedan mörk brunt. Snyggt! Haha.

Ni får ha en trevlig fredag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback