Sjukling?

Min värld har gått under. Jag finns inte längre. Jag är helt borta. Jag sjönk ner genom marken med smärta. They cave me no mercy.

Okej, riktigt så farligt är det inte... Men jag mår inte bra. Fick helt plötsligt ont i halsen igår kväll. Precis innan jag skulle äta kvällsmat runt halv tolv, eh. Trodde att det kanske bara var något tillfälligt at the moment men det var det icke. Jag gick och sov, och när jag vaknade i morse var det värre. Och jag har lite ont i huvudet till och från också. Great! Har dock ingen feber. Känns inte som det iallafall. Så, idag ska jag bara vila upp mig framför datorn i sängen, och läsa Steven Tyler boken. Hade ju tänkt mig att köra en grym photosession idag med lite smink efter att ha checkat lite coola sminkningar. Hoppas på att kunna göra det senare i veckan istället.

Trodde ni det var allt, eller? Wrong!!! Min älskade favorit gitarr har gått sönder. Eller, tja, ena strängen har hoppat av, och jag har inga extra. Så.. nu får jag spela på min svarta, stålsträngade 500 kronors gitarr från Rusta. Oh. 

Comments
Miss E

Jobbigt att vara sjuk/på väg att bli, du får krya på dig!

2011-08-08 @ 19:28:07
URL: http://timelimits.blogg.se/
molly

Jag lider med dig .... krya på dig!

2011-08-08 @ 20:49:45
URL: http://molllyr.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback