Slappesöndag.

Hejsan!
Idag är jag så lat man kan bli. Eller, nästan iallafall. Har suttit här framför dator sedan halv ett ungefär, och bara kollat runt på facebook, youtube och lite annat. Ska nog hämta ut Britney biljetterna senare idag med pappa, och ikväll ska jag hem till mamma. Ska bli skönt. Sista hela veckan på sommarlovet. Ska försöka bara vila ut helt och hållet. Kanske börja så smått att vrida tillbaka på dygnen igen. Känner att min kropp behöver lite träning också, så det kanske blir några runder med mammas inlines. Vi får se. Ska iallafall inte planera något stort.
Men det sjuka är att det kommer inte kännas som att sommarlovet är över när skolan börjar. Det kommer vara över när Malmöfestivalen är över.

Annars ska jag bara läsa vidare i Steven Tyler boken idag. Steven är helt magisk, han skriver magiskt. Hans text fångar en och det är svårt att sluta läsa innan man inte längre orkar hålla ögonen öppna. Så ni borde verkligen läsa den.

Blir ingen bild idag, har inte redigerat bilderna från grillfesten, och tänker inte göra det innan jag åker till mamma heller.

Comments
rose of metal

Sv; jo, Steven Tyler är något speciellt allt ;-) Boken är fruktansvärt bra (enligt mig då).



Trevligt att du hittade in till min blogg förresten :)



Har'e!

2011-08-07 @ 15:28:56
URL: http://roseofmetal.wordpress.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback