Some old stuff.

Tänkte dela med mig av en gammal bild på mig som jag hittade på min emocore. (för er som har och vill lägga till mig där så heter jag clownskill)

Det har ju varit så tomt på bloggen med bilder och sånt där. Har inte haft tid att fota nu sen jag börjat skolan, och det är lite sorligt ändå. Hade ju så många kreativa idéer med kameran som bara försvunnit nu. Men då är faktiskt emocore väldigt bra, eftersom det finns olika diskutionstrådar, och en av dom är foto, där man kan lägga upp egna bilder och kolla på andras. Så, där kan man kika!

Så, jag bjuder på en gammal sålänge! så får jag försöka göra något kreativt med kameran på fredag då jag är ledig!

Denna bilden togs kanske.. 2008? Som ni ser så älskade jag att stå framför kameran, och det gör jag faktiskt nu med..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback