Steven Tyler Harmonica.

Oh my freakkin' God!
Tittade just runder på lite videos på youtube där de lär en typ hur man spelar munspel som Steven Tyler (Aerosmith är mitt absoluta favoritband nu så ni vet det..) och på en av videosarna berättar ''läraren'' att han precis fått sitt Steven Tyler munspel! Att Hohner (typ de med bäst munspel, haha..) har gjort en special design för Steven. Eller så är det Steven som har gjort ett special kit eller något. Det bästa med det hela är att man får ett munspel i key av A! Just ett sådant munspel jag letar efter just nu! Och på Amazon kostar det ca 300-400, men tydligen kunde det inte skickas till min adress... Surt, eftersom det var billigast där. Men så kollade jag på musikbörsen och där kostade det 800 kronor och det är alldeles för dyrt. Eller, egentligen inte för att vara hans, men det är för dyrt för mig och min ekonomi. Trots att jag nyss fått barnbidrag, haha. Men så gick jag in på ebay och kollade och där fanns för ca 300 också. Super! Ska bara kolla upp vad det kostar att skicka hit det här.. Annars får jag ju lägga undan pengar! Inte mer med det, ju. För jag ska ha det! Eller.. så beställer jag det nu, som typ imorgon, och väntar med att beställa Aerosmith tröja och feather extensions tills nästa månag.. Help me guys! Vad ska jag göra? Chansa på att resan hit från ebay är relativt billig eller bara vänta och beställa från en svensk sida som är några hundralappar billigare?

Update: Hittade en billigare! Med frakt så kostar den 505 kronor. Det tror jag att jag kör på! Haha, åh, känner mig så liten och osmart när jag slösar upp hela mitt barnbidrag så fort jag fått det.. Betalar nämligen fortfarande av till min kamera..c

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback