Steven Tyler Quote.

Detta är ett tidsinställt inlägg. Så, när detta kommer upp sover jag. Hopefully. Jag vet inte varför jag är uppe såhär sent. Jag börjar ju skolan på torsdag! Men jag tänkte att om jag är uppe ända tills jag kämpat tillräckligt länge för att hålla ögonen öppna, så kan jag ställa klockan på cirka halv elva eller halv tolv, tvinga mig själv upp då för då kommer jag vara trött hela dagen och somna tidigt. We'll see how that works!

Slash looks like Joe, Joe looks like Keith, I look like Mick, Mick looks like a black man, black man invented the blues, blues had a baby and names it rock n’ roll, and dude looks like a lady an all that other stuff.
-Steven Tyler.
Oh, wait. Did I tell ya' I love that dude?

Kolla in mina badass läppar!

Comments
felicia -

ingen fara =)

kram

2011-08-17 @ 13:31:02
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback