Tack, Anonyma läsare!


Fick just världens gulligaste fråga! Har fått dena frågan några gånger förut, tack vare bilden i mitt senaste inlägg om Erik Grönwall (länk). Detta gjorde min kväll!

Nej, jag och Erik Grönwall är inte ihop, och har aldrig varit det heller! Denna bilden togs sommaren 2010 när han spelade i Landskrona. Jag grät så mycket att han hoppade ner från scenen och pussade mig på kinden under hans framträdande, och sedan efteråt när jag skulle få autograf, så togs denna bilden. Dock så har vi skämtat med varandra och sagt att vi ska gifta oss med varandra! Haha, inget seriöst, som ni förstår.

Comments
Linafoto

Svar: Det är mina skor och de är köpta på Americana i Stockholm :) http://www.facebook.com/pages/Americana/336119731223



De har en massa begagnade cowboyboots som finns att köpa :)

2011-12-05 @ 00:23:33
URL: http://linafoto.blogg.se/
Josefin

Okej tack för svar :))

2011-12-05 @ 17:50:20

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback