10 favoritbloggar!

Anonym frågade mig om jag inte kunde lägga ut Dagens Outfit bilder varje dag (det kommer nog inte gå så bra..) och även göra en lista på mina 10 favoritbloggar! Det tyckte jag lät kul, så jag ska försöka. Börjar med dethär med bloggarna.

Jag kan inte direkt påstå att jag följer några utav de stora bloggarna, men det finns några jag kollar oftare än andra. Mina vänners bloggar är annars de bloggar jag kollar.

Blogg 1; musicisthedrug.blogg.se
Det är min kompis i Kalmar. Hon heter My och hon skriver om.. allt mellan himmel och jord, som många andra. Hennes intressen är att skriva och fota, och det är grejor som hon är riktigt bra på. Dock så händer det rätt ofta att hon inte bloggar och då blir det alltid lite långtråkigt att vänta på ett nytt inlägg, men det gör egentligen inte så mycket eftersom hon skriver så bra och har så fina bilder! Gå in och kolla!

Blogg 2; andreascarlsson.net/wordpress
Detta är Andreas Carlssons blogg, och han är en förebild. Jag kollar inte den varje dag, men jag kollar den flera gånger i veckan. När jag har tid, helt enkelt. Han har det ju mer som vad en blogg egentligen är; dagbok på internet. Han skriver om vad han gör om dagarna osv. Eftersom han jobbar med musik, och eftersom att det är hans liv, så skriver han mycket om det, och det är just det som intresserar mig.

Blogg 3; itsneliiizhbytheway.blogg.se
Detta är en annan väns blogg. Hon har bytat bloggar rätt ofta, men detta är den hon bloggar på nu, och jag tror hon kommer stanna på den. Hon skriver inte så långa inlägg, hon skriver korta som handlar om vad hon gör på dagen. Jag följer den för att hon är en av mina bästa vänner.

Blogg 4; kissies.se
Jag följer inte riktigt denna bloggen.. Jag kollar bara igenom lite snabbt då och då. Jag är inget fan, men jag är inte heller något anti-fan. Kissie är ju trots allt en roll, vilket vi glömmer bort. Men visst, den rollen är ju inte helt bra. Men jaja, jag tänker inte skriva för mycket om henne, hennes blogg är underhållande och det är det som är poängen. Allt hänger nog på hur bra man klarar av grupptryck.

Blogg 5; kenzas.se
Kenza är en otroligt söt tjej, och hon har en skön stil. Jag läser inte ofta vad hon skriver, kanske bara de första raderna. Jag gillar alla hennes bilder!

Blogg 6; moamusic.blogg.se
Detta är en annan väns blogg. Hon bloggade bättre förut, då gav hon oss flera inlägg om dagen, men nu tycks hon inte alls lägga in lika många. Dock är det en bra blogg för hon gillar att skriva av sig om åsikter och tankar. You should check it out!

Blogg 7; rockabies.blogg.se
Min banrdomsväns blogg, hon skriver riktigt bra tycker jag! Det är mer text än bilder, men det gör inget eftersom hon skriver så bra!

Blogg 8; isabelles.nu
Jag tycker hon är väldigt söt, och det är fint hur hon håller på med bilder hela tiden. Det gör allt mer intressant. Hon klär sig bra också!

Blogg 9; Laila Bagge's blogg.
Den brukar jag kolla in på då och då. Den här bloggen är mer som Andreas blogg, dock inte lika mycket musik. Den handlar mest om hennes vardag, hennes familj och vad hon sysslar med. Hon skriver bra och mycket, så det blir mycket att läsa men det livar hon oftast upp med en och en annan bild!

Blogg 10; angelicablick.se
Följer den inte egentligen, läser den inte egentligen, det är bara en sida jag brukar kolla in några gånger då och då.

Ja, det här var riktigt svårt! Jag föredrar hellre att läsa mindre bloggar! Så, kommentera detta blogginlägget och länka din blogg!


Comments
moa

jag ska börja blogga bättre, men har så mkt o göra om dagarna o så om du fattar ^^

2011-02-17 @ 17:20:41
URL: http://moamusic.blogg.se/
mimmi

http://heymimii.devote.se/ Min blogg (a)

2011-02-17 @ 18:00:56
URL: http://heymimii.devote.se
Tonja

här är min :D

2011-02-17 @ 18:10:15
URL: http://tonjasundman.blogg.se/
Anonym

Men har du inga bloggar du läser som inte är dina nära vänner? :)

2011-02-17 @ 19:08:17

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback