1st Anniversary.

Tokio Hotel är mina största favoriter, och har varit det sedan september 2007. Då gick jag i sexan, och hade en svår tid i skolan. Jag tänker inte sitta och skriva om den, men när bandet kom in i mitt liv så förändrades allting, jag kände mig inte lika ensam. De förändrade mig, och gjorde mig till den jag är idag. De la iallafall grunden. De betyder så otroligt mycket för mig, och så många andra. Det är helt otroligt. Deras musik är magisk, för den är fylld med så mycket kärlek och känslor. Bandet är väldigt öppet, och fansen står dom mycket nära-och dom står nära oss. Det är nästan som att alla känner varandra. Det är som att vi fans känner killarna, så öppna, och förhoppningsvis ärliga, är dom.
Idag, för ett år sedan, drog deras Welcome To Humanoid City turné igång. Den startade i Luxembourg. Den nionde konserten hölls i Göteborg, och det var där jag såg dom. För första gången. Jag minns allt så väl. Jag kommer skriva mer om detta när det var ett år sedan den konserten.

Comments
My ^_

SV: http://memorialstory.blogg.se

2011-02-22 @ 21:49:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback