Allting inför Lördag nästan klart.

Ååh, nu börjar nervositeten komma så smått!
Mamma åkte iväg till mormor och morfar förut, Mattias är hos en kompis, så jag fick tid att träna inför Lördag. Jag gjorde lite ändringar; jag ska köra både fix you och black or white på gitarr! Tyckte jag fick bättre känsla över black or white då. Det känns som om jag vågar släppa loss mer när jag har gitarren i handen. She's out of my life kör jag dock med musik i bakgrunden. Jag känner på mig att dethär kommer gå bra, men jag ska inte ta ut för mycket glädje i förväg!
Så, ni kanske förstår att jag är glad och peppad. Heter det peppad? Eller taggad? What ever, jag tycker det ska bli sjukt spännande! Imorgon åker jag in till stan framåt kvällen för att gå på kalas. På dagen ska jag bara plugga. Har jättemycket i so;n som jag måste göra. Jag tror jag inte ens kommer hinna klart tills nästa fredag, då allt ska vara inlämnat och klart. Jag får iallafall göra mitt bästa.
Hoppas att ni haft en fin dag! Ni får gärna dela med er av vad ni gjort!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback