Beyonce sjöng falskt?!

Haha, det här klippet hittade jag igår när jag gick igenom Vakna Med The Voice's gamla videos på youtube. Laila Bagge dissar Beyonces falsett, stod där. Jag var tvungen att kika och då visade dom den här videon. Jag var tvungen att kolla in hela versionen, och det är verkligen otroligt. Dock så är den fejk, det hör man för man hör hur hon egentligen sjunger i bakgrunden, och hade hon sjungt sådär påriktigt hade publiken reagerat. Men jag tycker videon är kul, den är så bra gjord, det ser verkligen ut som att hon sjunger så! Laila själv trodde att om det var sant så var det en otroligt fel medhörning, men jag tror man känner på sig om man sjunger rätt eller inte.

Hon sjunger live, och sedan har ni säkert redan sett detta. Detta är två år gammalt, men jag har aldrig hört talas om detta klippet förut. Jag tyckte bara att det var lite kul, inget illa menat mot Beyonce, hon är fantastisk! Tror hon också skrattade åt detta, för det är ju otroligt vad man kan göra nu för tiden..


Beyonce-If I Were A Boy (FEJK VERSION!!!!)

Här är hur det egentligen lät;

Beyonce-If I Were A Boy.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback