Danny Saucedo.

Hehe, tänkte berätta en kort, rolig sak.
Jag ''är vän'' med Danny Saucedo på bdb (som han skaffade för att han är Mello-aktuell) och han la ut en bild på sig själv i studion där han sitter i en onepice och jag kommenterade, och han svarade! Han svarade dock inte med något speciellt, men han svarade! Haha. Jag tyckte det var lite kul. Jag vet att detta inte är något att skryta med, men jag tyckte bara det var lite kul.(: Det är ju inte varje dag det händer, liksom..
Jag skrev ''Om du nu har så många onepieces så tycker jag att du kan ge en till mig!''

Comments
MYYYYYY

Sv: Yeah, kind of did. Men det har ingen betydelse, hade inte uppdaterat ändå. Varför inte bara acceptera att jag inte kommer att uppdatera för att uppdatera? Snälla, du ser ju själv ibland på dina egna inlägg. Det är inte kul och läsa, och då är det helt meningslöst.



Vänj dig. Jag har inte så mycket att säga.

2011-02-22 @ 16:40:56
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback