Don't you play hide and seek.

Hejsan, mina vänner!
Jag har spenderat dagen på Center Syd idag med Moa! Började först dagen med att leta efter mitt presentkort på H&M utan någon succé, (älskar ju att mina grejer är utspridda över hela lägenheten för att mitt rum håller på att tapetseras) så jag stack utan det. Tog med mina pengar och mitt presentkort på New Yorker istället. Dock hittade jag inget på där. Tänkte att jag skulle leta efter en earcluff med fjädrar på, men hittade ingen sådan heller. Kollade på Rolling Stones tröjorna på Dressman, fast de kostade tydligen 199 där? De ska ju kosta 149, står ju på väggen och reklamen. Dessutom hade de inte så många olika, så det får jag skaffa mig i stan istället. Vi gick vidare till Scorett, och gissa vad jag ser där efter en stund? Kommer ni ihåg skorna jag skrev om, som jag skulle beställa på nelly.com? De fanns där! Jag tvekade inte en sekund, jag köpte ett par! Och tidningen som skrev att idag skulle vara min turdag, they were right..
Jag har fotat jättefina bilder på dom som jag ville visa ikväll, men neeeeeeej, min kamerasladd är spårlöst försvunnen! Jag såg den innan när jag letade efter presentkortet men nu är den varken här eller där. Helt borta. Hoppas den kommer fram när jag får in alla mina grejor på rummet igen, annars vet jag inte vad jag gör..
Har ni haft en bra dag?

Comments
MYYYYYY

Sv1: JAG SATT OCH KOLLADE LÄGENHET I GÖTEBORG, OCH HITTADE EN SUPERFIN - TVÅ KVARTER FRÅN SCANDINAVIUM. NÄR JAG SÅG DET, JAG DOG. DET... JAG KOMMER VARA DÄR ETT ÅR SENARE. DET ÄR SJUKT. SJUKT SJUKT SJUKT.



Sv2: ALLTSÅ FÅR JAG INTERNETPUSSA DIG ELLER? TACK. PUSS. Du är fin, vet du. Men jag orkar inte... Jag vet inte hur jag ska förklara för att det ska låta bra, men jag vill inte att det ska bli ett beroende. Jag får inte ut något av bloggen, och det finns inte syfte för annat än mig med den. Inte som jag skulle behöva använda den, men så kan jag inte använda den, eftersom jag då blir beroende av den. Typ. Och jag hatar att vara beroende av saker, veta att om jag gör så, så kommer den delen av mitt liv påverkas så, eller tvärtom. Jag vill kunna vända kappan åt vilket håll jag vill, utan att en krok håller den fast någonstans. Spontanitet. Och det kan verka betydelselöst, men det är det inte, bloggen. Så förlåt, men nej. Det finns lite av ett speciellt tema på min blogg, och det är att bara finnas. Det är allt.



Ja, vi måste ses snart. Du borde verkligen tåga till Göteborg den 5. Du borde. Puss <3

2011-02-22 @ 20:51:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback