En dagens.

Hejsan!
Jag har precis startat spisen och ska koka mig makaroner. Har precis tagit mig en snabb dusch. Senare idag ska jag på kalas i stan. Men innan dess finns det massor jag ska hinna med. Jag ska hinna plugga rätt mycket och jag ska hinna köra igenom båda låtarna på gitarr. Älskar att pappas gitarr följer med mig hem idag, det är min favorit gitarr av alla gitarrer jag någonsin rört, och antagligen någonsin kommer att röra.
Hehe, ja.. Såhär kommer jag se ut imorgon också, dock med nedsläppt hår. Har det uppe nu för att det är allmänt jobbigt att ha det ivägen, efter jag har ätit ska jag fixa det med min volume master. Och som vanligt behöver jag fixa det uppklippta med plattången, hehe.
Såhär ser jag ut!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback