Gratisbio.

Gratisbio är en bra hemsida, där du snabbt och enkelt (och gratis!) kan samla på dig en massa poäng, som du sedan kan byta ut mot presentkort på massa bra ställen! Jag har varit medlem där ett bra tag, men jag har aldrig loggat in och varit aktiv eftersom jag inte riktigt förstått mig på sajten,  men nu gör jag det! Man missar verkligen något om man inte skaffar gratisbio. Du får dessutom 50poäng på att ens bli medlem!
Jag tycker det är en bra sajt för när du inte har pengar, så är det bara att gå in där, samla på dig så mycket poäng som möjligt och byta ut det mot presentkort i nästan vilken affär som helst! Bikbok, JC, nelly.com, H&M, det finns till och med konsum och andra fyndiga ställen!
Ni kan bli medlem på denhär länken; (jättesnällt om ni skulle göra det, för det hjälper även mig!)
http://gratisbio.se/?RecruiterID=279914
Just nu har jag 3252 poäng!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback