I give you; old pictures.

Internet har funkat lite till och från, och då är det ju alltid trevligt (eller inte..) att gå igenom gamla bilder och sitta och redigera dom. Här är några bilder jag kan dela med mig av.

åh, puss på min Olympus E-420! Jag älskar min kamera, vi har många vackra minnen!

Kommer ihåg att det var en natt när pappa och Jessica och mina småsyskon skulle passa ett hus, så jag och min bror var själv hemma.. Det slutade med att Natalie kom över med sin pojkvän och Charlie, och vi var uppe hela natten! By the way, är det inte märkligt att jag har blåa ögon på bilden? Jag har gröna ögon nu...

En till bild från samma dag/natt.

Gammal egobild!

En bild Natalie tog. Hon gillade att leka med min kamera när hon inte hade en egen.

Comments
My ^_

Sv: Haha, du är söt, Josefain. Btw, angående ditt uppträdande: övning ger färdighet. Och att vara negativ hjälper inte. Konstruktiv - ja, men inte negativ. Kom ihåg det! Jag tror du upplever det värre själv än vad det var. Puss <3

2011-02-27 @ 17:59:21
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
My ^_

Sv: Alltid! :) Ja, precis så. Det tycker jag låter bra, kika på!

2011-02-27 @ 20:07:16
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback