Kalas!

Hejsan, jag har precis stigit upp!
Jag är så otroligt trött, somnade rätt sent igår. Men en bra sak är att jag har drömt mycket. Fast, jag kommer bara ihåg en dröm. Och att jag vaknade efter den första drömmen, eftersom det var påväg att bli en mardröm. Och sånt gillar vi inte. Iallafall, jag drömde att Ozzy Osbourne och hans familj bodde bredvid min mormor och morfar, så var vi hos honom och även Danny Saucedo och min lillebror Teddy var där. Danny och Teddy gillade att leka med varandra, så jag grävde ner Danny och Teddy i sanden. Sedan blev det mörkt ute och då kom alla hemska myror fram, och Ozzy hatade dom, så han blev rasande för hans ytterdörr var fortfarande öppen. Då rusade jag in hos mormor och morfar och fick lite mat.

Haha! Nu ska jag äta lite mackor, sedan ska jag börja packa och göra vid mig för jag ska till mamma redan halv två idag för att vi ska på kalas hos min fina barndomsvän Evelina! Hennes blogg (som är riktigt bra!) hittar du här!

Och för att berätta något kul så har pappa och Jessica målat om på vår toalett här nere. Den är nu brun. Jag tycker inte om det så himla mycket, eftersom man fick så bra ljus på bilderna man tog där inne. Meenmen, in some way, I still like it!


Ja, bilden gick inte och vända.. Men sådär såg det ut igår kväll runt nio kanske!

Comments
Anonym

Sv: Josse, jag är inte miljonär. Jag ska till Kreta i sommar, till Göteborg om en månad, till Göteborg igen i juni och till Stockholm någon gång med och kanske kreta/egypten i höst, och kanske Tyskland i sommar - och just nu har jag bara hälften av alla pengar jag behöver för det. Sedan kommer kanske konserter osv, så jag kan verkligen inte. Sry.

2011-02-06 @ 12:43:07
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
linnea

sv; ibanez :)

2011-02-06 @ 13:35:16
URL: http://ilivemylifeblack.blogg.se/
Evelina Sjöstrand

Det var trevligt att träffa dej igen! Vi borde verkligen umgås mer. :o Tack för du länka min blogg. (:

2011-02-06 @ 17:17:15
URL: http://rockabies.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback