No blog today!

I am so sorry, guys!

Somnade senare än halv sex igår morse! Evlina sov här, och när vi tänkte gå upp och sova med Teddy i pappas och Jessicas säng (dom var inne hos grannarna, som vanligt) så kommer pappa in och säger att vi ska komma in till grannarna för att vara lite sociala, spela lite gitarr och bara ha allmänt trevligt. Detta var kanske.. ett på natten. Om inte senare. Men, vi gick in där, sedan när vi kom tillbaka skulle vi sova i soffan, så vi startade MTV och då satt lillsyrran och hennes vän där med oss till halv sex på morgonen och pratade om allt mellan himmel och jord. Trevligt, men jag vi var alla trötta som tusan!

Sedan åkte jag på kalas i Malmö idag hos min kusin, därför har jag inte kunnat blogga!

Och förresten, tyckte om alla låtarna i Melodifestivalen ikväll, men Eric's och Playtune var bäst tyckte jag! Älskade Eric's koreografi.

Vad har ni gjort, och var tyckte ni om kvällens Melodifestival?


Tänk att detta var för ett år sen!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback