Nothing at all.

Jag har en sådan dag idag där man inte alls vet vad man ska skriva. Det står helt tomt i huvudet. Jag ska inte göra så mycket idag heller. Kanske kan se om jag kan skicka iväg mamma och min bror till mormor och morfar ikväll så jag kan få träna lite. Eller så får jag ta en dusch, bara för att kunna sjunga. Som sagt, tycker inte alls om att sjunga när min familj är hemma. Och det är ju inte lönt att sätta sig med datorn inne på mitt rum och sjunga lågt, för jag har ju inga möbler där inne, så allting ekar, haha.
Jag ska iallafall se om jag kan få tag på någon utav tjejerna angående skorna, så får vi se hur det blir. Jag tänkte göra en photosession inne på mitt rum, för där är så bra ljus nu när där är helt tomt, men jag orkar faktiskt inte. Sedan har jag ju ingen kamerasladd heller så jag skulle inte kunna lägga in bilderna på datorn. Men jag har en bra idé till en ny header som jag ska utföra så snart som möjligt!
Ha en bra dag, vad ska ni hitta på?(:

Comments
Julia

Sv:

Det var inte heller någon som visade mig runt första gången jag var på Nicolai. Men andra gången var det många som var engagerade och visade mig runt, och de har också många studios, och bland annat berättade de om att man får välja en extra fotoinriktning i trean.

Har fortfarande beslutsångest emellan Nicolai och Mega, har ingen aning om vad jag ska välja... riktigt jobbigt :/

2011-02-24 @ 12:31:18
URL: http://totallytwisted.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback