Ready to start that makeover!

Nu ska vi äntligen starta makeovern på mitt och min brors rum! 
Eller, vi startar antagligen i veckan. Ska se om mammas pojkvän kan komma ner i veckan, kommer inte han så lånar vi mammas jobbkompis så får han hjälpa oss. Vi har planerat detta ''projekt'' långt innan nyår, och bestämde oss för att börja i januari, men så blev det inte av olika anledningar..
Nu har jag och mamma iallafall tömt mitt skrivbord så vi kan slänga det i morgon! Jag har annars nästan precis kommit hem från ett kalas och ätit lite. Kalaset var kalaskul (haha!) och det var kul att träffa Evelina igen! Hon är så snäll och härlig, önskar faktiskt att vi umgicks lite mer..

Comments
moa

vrf är du så jävla söt :o ? <3

2011-02-06 @ 21:23:01
URL: http://moamusic.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback