Spyken vs Megamusik.

Tjena!
Jag har varit på öppet hus hos Spyken ikväll. Det var väldigt trevligt, prata med någon som gick första året där och han förklarade lite om skolan. Det verkade jättemysigt där, rätt stort men inte för stort ändå. Estetelever spelade musik & sjöng och folk hade trevligt. Min uppfattning om skolan är mycket bra, och jag tror att jag ska ha det som första eller andra val. Dessutom får man åka till England någon gång och gå på kurser där, eftersom de sammarbetar med England!! Jag har beslutsångest över det jättemycket nu! Megamusik är också en mysig skola, och inte alls lika stor! Så, jag vet inte vilken skola som kommer bli mitt första val. Ska se om jag kan besöka båda skolorna en vanlig skola, så kanske jag blir övertygad då.

Annars har jag kämat med ts3, halsont och huvudvärk hela dagen. Blir nog hemma från skolan imorgon också. Jag har inte fått ts3 att funka, pappa ska se om han kan lösa det (frågan är bara när..)och jag har till och med frågat på både facebook och sms om någon som har det kan låna det till mig, men ingen har svarat. Hoppas det löser sig (haha, nu låter det som om att detta är världens problem..), för jag orkar verkligen inte vänta till den 20:e och beställa det.


Me right now..

Comments
moa

sv : tack så mycket!

Han har såna knutor på armen så om han blir sjuk typ får feber eller får ont i dom kan han dö. och han fick jätte ont igår så han åkte in på sjukhus. och jag var skit rädd att jag skulle förlora honom, men eftersom min pappa är batman klarade han det och nu är han hemma igen! :)

2011-02-02 @ 10:18:01
URL: http://moamusic.blogg.se/
Neliiizh

Gullstrand ESTET! D:

Juste gullstrand har öppethus på tisdag nästa vecka! :)

2011-02-03 @ 08:45:22
URL: http://itsneliiizhbytheway.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback