Tapetsering.

Åh, vad glad jag är! Vi har entligen kommit igång med tapetseringen på mitt rum! Mammas arbetskamrat Kalle har varit här sen typ klockan tio i morse, och nästan hela ''myshörnan'' är klar! Jag ska nämligen ha en annan tapet i resten av rummet. Och jag trivs redan med den tapeten, så det kommer bli superbra!
Annars ska jag snart börja packa, för jag ska till pappa ikväll. Ska få se videoklippet pappa spelade in igår, så jag får väl se om jag har dömt mig själv för hårt, som vissa påstår att jag gjort. Jag ska även fixa med mina gymnasieval ikväll, för jag har entligen bestämt mig för vilken skola som kommer bli  mitt första val!

Hoppas ni får en fin och trevlig dag. Jag ska senare försöka få tag på bilder från igår.

Comments
Anonym

svar: haha japp, kl 20.00 i ettan tror jag :D

2011-02-27 @ 15:29:35
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Toffie

sv: Åh, verkligen? :o Det hade jag inte en aning om, men trevligt värre! Själv kollar man ju din blogg nästan varje dag! ^^

2011-02-27 @ 15:52:26
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback