Birthday-presents.

Detta fick jag alltså utav både mamma & pappa. Halsbandet, boken och Hoodkoftan fick jag av mamma. Munspelet och munspelsboken fick jag av pappa och Jessica. Fick också pengar av pappa och Jessica, men det behöver jag ju inte fota. Ni vet ju hur pengar ser ut. Fick sammanlagt 1850 kronor, och jag har inte ens fått presenter av alla än! Blir på nästa kalas som är för Mattias! Sedan fick jag ju bodylotion, hårspray och lösnaglar också, men de kunde jag inte fota. De är hos pappa, men jag ska dit och hämta det imorgon, så bloggen får ju lida lite på morgonen ;)







Comments
MICHAELA D

Svar: Nej, jag var inte på invigningen :)

2011-07-11 @ 19:32:37
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback